donderdag 7 september 2023

Rustig aan doen.

 Deze week moest ik wat rustiger aan doen.
Niet alleen vanwege de hitte, maar ik presteerde het om zondag, met gewoon opstaan, m'n knie te blesseren.
Dus even gedwongen pas op de plaats.
Maar toch is er nog best veel gebeurd.


Ik verkocht de tashandvaten, de ritsen en de dekenkist.
Gaf een lap bruin nepbont, een grote tas met kleine lapjes en twee kasten weg.
En maakte mijn buurvrouw blij met twee zelfgemaakte patchwork tasjes van het formaat dat je goed aan een rollator kunt hangen.

De kasten en de dekenkist worden zondag opgehaald.
Wat zal dat een ruimte geven.
In de dekenkist vond ik nog oa meubelstof en kleding, waaronder twee broeken die ik al een tijdje kwijt was.
Hoe die daar nou ingekomen zijn?

En dan zie je op de collage nog een grote rol oranje stof.
Die wilde iemand heeeeeeel graag overnemen voor een carnavalsvereniging in de regio.
Dus afspraken gemaakt.
Alles leek rond.
Ze kreeg m'n adres.
Ze zou nog doorgeven wanneer ze precies zou komen.
Ik bood haar ook nog de vele meters band aan voor een klein prijsje.
En toen bleef het stil.
Heel erg stil.
Herhaald vragen gaf geen enkele reactie.
Grrrr.

6 opmerkingen:

  1. Mensen die zich niet aan afspraken houden vind ik ook altijd erg lastig. Heel irritant als iemand niet meer reageert. Zeg het dan gewoon even, als je niet meer geïnteresseerd bent.

    Beterschap gewenst voor je knie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies.
      Ik doe moeite voor hun, wat is het dan voor moeite om het even te zeggen.

      Verwijderen
  2. Flauw om niet even door te geven dat je niet komt, kleine moeite, maar voor sommigen dus net teveel moeite. Trek het je niet aan, ze verdienen dan jouw spulletjes niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gebeurt helaas steeds vaker.
      Zelfs op meerdere verzoeken om even iets te laten horen reageerde madam niet.

      De man die de kasten kwam halen, kwam ook twee uur te laat, maar die had een goede reden, auto schee er mee uit.
      En hij vroeg netjes of ie nog wel mocht komen.
      Zo kan het ook.

      Verwijderen
  3. Wat ruim je lekker op. Je zult wel heel veel lege ruimte hebben nu.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En nog heel veel volle ook 😉
      Maar er komt nu wel wat lucht in zo.

      Verwijderen