woensdag 3 april 2024

Spierpijn

 Omdat mijn balans nog steeds niet goed is, ben ik balansoefeningen aan het opbouwen.
Het lijkt heel simpel en duurt maar een paar minuten.
Maar ik kan daarna niet op of neer.
De pezen in mijn voeten worden er door opgerekt.
De spieren in mijn bovenbenen protesteren.
En mijn hele bil en heuppartij voelt als beton.
De rest van de dag strompel ik zo stijf als een hark rond.
Ik kan de trap nauwelijks op komen en rol mezelf de volgende ochtend uit bed.
Komt goed zegt de fysiotherapeute.
Maar daardoor lag het ruimen deze week even helemaal stil.


Wel heb ik een deel van de takken en struiken die de tuinman gerooid heeft klein geknipt tot de kliko weer vol was.
Dat deed ik zittend in een tuinstoel.
Dat is ook opruimen toch?


1 opmerking:

  1. Dat is zeker ook opruimen. Het wordt hoog tijd voor mooi weer, lekker de zon op je lijf.

    BeantwoordenVerwijderen