donderdag 21 september 2023

Deze week

.......was erg snel om.
Ik ben nog niet fit.
Dat merk ik aan alles.

De kasten zijn leeg en staan te koop.
Een jongeman is blij met het gele prullenmandje.
De doos met gebruikte batikstofjes is verstuurd tegen portokosten en ik kreeg net een berichtje dat ze er heel erg blij mee is.
De 18 servetringen die al een hele tijd te koop stonden hebben ook een nieuwe eigenaar.
De muziekboeken moeten nog een nieuw plekje in een laag kastje, dat al eerder leeg was,krijgen, maar ik had ff geen puf meer, dus ligt het er nog er bovenop gestapeld.

Ik vond overal kleding die nog wat reparatie nodig had.
Daar zat ook eea bij dat inmiddels vergaan is, zo lang lang het er al, dus staat er alweer een bijna volle vuilniszak met vodden.
Verder ben ik ook maar eens aan het repareren geslagen.
Dat kan ik rustig op de bank doen.
Het leverde weer een sloop, drie bruikbare broeken, twee onderbroeken, twee BHs en twee tunieken op.
Er ligt nog een hele stapel, maar daarvoor zal ik een paar keer achter de naaimachine moeten kruipen.
En daar heb ik nu echt even helemaal geen puf voor.



Deze staat ook te koop op Marktplaats.
Komt nog uit mijn vroegere kikkerverzameling.
Nooit gedragen.
Zijn pootje zat los, dus die heb ik ook nog even vastgenaaid.

Ondertussen heb ik nog een stukje van de haag geknipt.
Daar ben ik al een paar weken mee bezig.
De komende tijd zal ik op droge dagen toch echt met stukjes en beetjes in de tuin aan de slag moeten.
Ik kan al iets beter bukken, dus wil meer zelf proberen.
Al is het maar iedere keer een kwartiertje.
Dan kom ik er hopelijk ook voor het winter is.

Dat betekent minder tijd om te ruimen.
Het is niet anders.
Kwestie van energie verdelen.


2 opmerkingen:

  1. Reparatiewerk aan kleding is vaak heel tijdrovend maar wel fijn als het gedaan is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is ook iets wat zich op stapelt.
      Dus het werd wel weer eens tijd 😉

      Verwijderen