vrijdag 18 augustus 2023

Nog meer kratten uitzoeken

 

De twee kleinste maatjes kratten zijn nu allemaal doorzocht.
Ik ben nu met de grote kratten bezig.

Eea aan klein knutselspul is weer bij de wegdoedozen gestopt.
Als ik voldoende heb om van een bepaalde hobby een doos te vullen, dan gaat dat in één keer op MP.

Van de drie sets wollen borduurgaren heb ik nu 1 set verkocht.

Wat ik met de schattige, maar inmiddels allang verboden, 100% nylon babygaren aan moet weet ik nog niet goed.
Het is van rond 1960.
Zou er een museum zijn waar het nog uitgestald zou kunnen worden?

De blote clown staat op de weggeefhoek.
Waarom sleep ik dat ding al 30 jaar mee?
Ik hou niet eens van clowns.

Ik heb het grootste gedeelte van mijn tashandvaten op een speciale verkoopgroep voor tassenfournituren gezet.
Er is al belangstelling voor, dus dat gaat vast goed komen.

Ik vond in één krat een hele stapel ooit gekregen en vergeten zwarte shirts.
Vergeten omdat ze te kort of te klein waren.
Die gaan binnenkort naar de kledingbank.
Ik hoorde dat ze daar weinig grote maten kleding krijgen, terwijl daar wel behoefte aan is.

Ook vond ik in een krat nog enkele tassen die nooit afgemaakt zijn.
Dat ga ik dan toch nog maar eens doen.
1 tas zal nooit afkomen.
Dat was natuurlijk net een model dat ik goed kon gebruiken.
Gehaakt en vervilt.
Er moesten alleen nog hengsels aan.
Maar baal, baal, ook in een afgesloten krat kun je motten krijgen.
Meerdere gaten eruit gevreten.
Dus die mag ook weg.

Het krat was erg stuk, dus wordt bij de andere kapotte kratten en de kapotte was- en tuinmanden en de gebarsten parasolhouder in de tuin gezet zolang.
Ik heb nog geen idee hoe ik al dat plastic bij de stort moet krijgen.
Maar daar komt vast een oplossing voor als ik alles uitgezocht heb.

Vanmiddag ook eindelijk de kapotte slaapkamerstofzuiger naar de kringloop gebracht.
Daar wordt ie geassembleerd en waar mogelijk worden de materialen hergebruikt.

2 opmerkingen:

  1. Je bent een echte doorzetter want er is al veel opgeruimd. Dat er nog wel het e e a te doen is, is toch niet erg. Er komt vanzelf een moment dat je het laatste kratje of tasje leegt.

    BeantwoordenVerwijderen