donderdag 24 augustus 2023

Het wordt nu toch wel zichtbaar

 De laatste kratten zijn uitgezocht.
Dat leverde nog wel verrassingen op.
Zo vond ik toch nog een hoop zelfgemaakte tassen.
Daar ga ik een doel voor zoeken.


Ik heb weer twee zakken met vodden weggebracht.
Een vijfde zak is zich alweer aan het vullen.
Voornamelijk kleding die ik ooit wilde vermaken, dus verknipt, maar inmiddels geen idee meer hoe of wat.
Het leverde me wel weer een hoop spelden op. 😉

Ik vond een vol krat met stropdassen, ooit verzameld om ook alweer tassen van te maken.
Ik heb ze allemaal de trap afgegooid, dat luchtte enorm op.
Er gaat zo een volle vuilniszak met stropdassen naar de kledingbak.

Ik heb een vierdeling voor lapjes gemaakt.
Wat ik wil houden
Wat ik wil verkopen
Een tas vult zich langzaam met kleine knutsellapjes die ook weg mogen
En een stapel wat grotere kleine lapjes.
De laatste drie groeien gestaag.


Er zijn deze week 4 grote en een middelmaat krat leeg.

Een zak met heel veel styropor hartjes staat te koop op marktplaats.
Waar nog diverse dingen op staan.

Die schattige babygarens gaan naar een museum.

De zak met kleding voor de kledingbank is vol.
Ook hier kan aan een tweede zak begonnen worden.


Dit kastje is leeg!
En het kastje ernaast inmiddels ook bijna.
Die gaan ook weg.

Opschrijven helpt echt.
Ook deze week dacht ik weer weinig gedaan te hebben.
En als ik het dan hier op een rijtje zet dan blijkt het toch weer veel.
Ingedachte houdend m'n beperkte gezondheid, drie keer in de week Fysifit en  korte pogingen om m'n tuin op orde te krijgen.
Logisch dat ik me extra moe voel en tussendoor veel uitrusten moet. 




2 opmerkingen:

  1. Wat ben je goed bezig! Heerlijk hè om zo je huis weer leeg te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leeg is het nog niet, want het moet ook nog de deur uit.
      Hele huis is nu een puinhoop.
      Maar hopelijk komt er echt wat lucht als in elk geval die kasten weg zijn en ik die hoek weer in kan richten en ik alle stoffen uitgezocht heb en een manier vind om ze te verkopen.
      Want het is erg veel en ik ontdek nog steeds plekken waar nog meer verstopt ligt.

      Verwijderen