donderdag 18 januari 2024

Weer op gang komen.

 

Deze week was vooral een week van achterstallig wasgoed en vaat wegwerken.
Wat jongt dat toch snel aan als je even niets doet.

Maar heb ook weer eea te koop gezet.
De rol borduurstof bovenop heb ik al een koper voor.

En mijn buurvrouw kwam verlegen langs.
Een paar maanden geleden had ze van mij twee tasjes gekregen voor aan de rollator.
Één gaf ze aan een vriendin door.
En nu waren twee andere vriendinnen er ook helemaal weg van.
Of ik er nog een paar had.
Ja tuurlijk heb ik die.
Ik moet wel even gaan zoeken.
Maar ben blij dat ik er nog mensen een plezier mee kan doen.


Het aantal weessokken is gegroeid naar 26

4 opmerkingen:

  1. Mooi dat je voor die grote rol een koper hebt, je weet nu ook wat het precies is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat ging verbazend snel, via de facebook tamtam.
      Je moet voor dit soort dingen net tegen de juiste persoon aan lopen

      Verwijderen