donderdag 4 januari 2024

Op gang komen

 De eerste dagen van het nieuwe jaar staan in het teken van de kerstboom afbreken.

Het aantal weessokken is gedaald naar 29.

Iemand heeft de kussens opgehaald.

De zak met versleten goed is nu ook vol, dus die kan mee naar de textielcontainer.
Dat kon afgelopen week nog niet omdat ie vanwege het vuurwerk afgesloten was.

En ik loop te piekeren wat m'n volgende opruimstap zal zijn.
Lastig om weer op gang te komen.

Ik zal in elk geval beginnen met weer een stoffenpakketje samen te stellen en te koop te zetten.
Dat doe ik af en toe eentje, omdat ik anders te veel tegelijk naar het postkantoor moet zien te krijgen.
In deze kratten zijn nog alle stoffen die weg kunnen opgestapeld.
Dus ik kan nog aardig wat weken voort met pakketjes maken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten