donderdag 11 januari 2024

Het ging anders

 En toen werd ik geveld door een virusje.
Welliswaar mild, maar toch zo eentje waardoor je een paar dagen niet veel meer kan dan languit in de luie stoel met een dekentje over je heen blijven hangen.

Wel sleepte ik de dag ervoor nog een krat met stofjes naar beneden om verkooppakketjes van te maken.
Maar die staat er noodgedwongen nog onaangeroerd.

En ik bestelde twee kerstballenkratten bij.
Één voor de ballen.
Ik heb al een paar jaar een grotere boom, dus is het aantal ballen ook gestegen.
En één voor de paasspulletjes.
De laatste jaren vind ik het leuk om ook daar weer wat mee te doen.
Dat is dus geen minderen, maar alles keurig in dezelfde kratjes is wel veel opgruimder.


Het aantal weessokken is gedaald naar 25, een paar nieuwe erbij, maar een paar meer herenigd

2 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je ziek werd. Als je opgeknapt bent weer lekker verder met opruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach dat hoort er nou eenmaal bij om deze tijd van het jaar.

      Verwijderen