donderdag 25 januari 2024

weekverslagje

  Voor wie denkt: wat is dit een saai blog.
Dit blog ontstond ooit toen ondergetekende probeerde minder huishoudklunzig te worden.
Tegenwoordig heb ik een onvolprezen hhhulp die 2 uur per week een aantal zware taken van me overneemt.
En ben ik nog steeds een huishoudkluns.

Nu is dit blogje meer een volhoud ruimte maken verslagje voor mezelf geworden.
Op mijn andere blog, kun je vanalles en nog wat lezen. 



Deze week heb ik mijn borduurstoffen uitgezocht en opgeruimd.
Vond dit een lastige klus.
Ik heb nog steeds veel te veel, maar hoe bepaal je wat je wel of niet zal gebruiken in de toekomst.
Ik heb dus maar een eerste schifting gemaakt en alleen ertussenuit gehaald wat ik zeker niet meer zal gebruiken.
Bij een volgende ronde komt dan wel weer een stapje verder.
Al met al kan er naast de rol die ik al verkocht heb nog een halve verhuisdoos vol in de verkoop.


Verder heb ik de kerstboxen die ik erbij gekocht had gevuld.
De voorzolder opgeruimd en wat nieuws te koop en te geef online gezet.


Tussenstand weessokken: 18

Ps m'n borduurstoffenkastje staat op een erg donker plekje.
Vandaar de sepiakleuren.
In het echt is het toch wat kleurrijker.


5 opmerkingen:

  1. Ik kijk op allebei jouw blogs, en ben altijd weer verrast over wat je schrijft. Vind het leuk om jouw overpeinzingen en projecten te mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als mijn man de sokken opvouwt, klopt er vaak niks van. Hij doet veel door elkaar oprollen. Dus dan heb ik ook weleens een weessok. Maar zoveel als jij hebt heb ik gelukkig nooit. Als het toch nooit meer een setje wordt, kun je ze toch net zo goed wegdoen? Ik heb er trouwens bewondering voor dat je nog steeds zo opruimt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had er 35 en nu nog 18, dus ik geef de moed nog niet op.
      Er zitten er ook een paar bij waarvan ik meerdere paren heb.
      Wel handig als ik daarvan reserve heb.

      Verwijderen