donderdag 9 november 2023

Snifsnufsnotter

 Jaja de verkoudheid heeft hier in alle hevigheid toegeslagen.
Ik ben dus deze week nauwelijks uit mijn luie stoel gekomen.

1 advertentie op Marktplaats gezet.
Uit mijn zeer kortstondige fimofase.
Die klei was echt te zwaar voor mijn zwakke duimen.


Goede nieuws is dat de kledingbank de zakken kleding zal ophalen.
De vraag is alleen nog wanneer.
Zal zo blij zijn als dat ook weg is.

Vanmorgen opende ik een doos die na mijn verhuizing nooit open geweest is.
Die stond helemaal in het laagste gedeelte van de voorzolder, met vanalles ervoor.
Ik dacht dat er alleen poppenhuismateriaal in zat.
Maar er bleken de gekste dingen in te zitten.
Ook dingen waar ik me rot naar gezocht heb.
Maar wat moet ik bv met een zwartwit fotocopie van de eerste hond van mijn zus?
Ben ik vast eens iets creatiefs mee van plan geweest.
Als ik helemaal uitgeziekt ben ga ik die doos maar eens goed uitzoeken.

Grootste probleem op dit moment is de maar ietsje gammele kleerkast die ik niet meer nodig heb.
Hoe kom ik daar vanaf?

2 opmerkingen: