donderdag 23 november 2023

Rustig weekje

 Bijna hersteld gelukkig, alleen nog wat energie terug krijgen.
En ik had even wat andere prioriteiten, zoals de kerstboom opzetten en een lading slofjes haken omdat de oude versleten waren.


Maar ik heb wel een kerstsokje weggegeven en de zak met plastic kerstballen gaat naar een vriendin.
En de kleerkast die ik over had is maandag weggehaald.
Nu staat de andere kast wel heel raar midden in de kamer.
Ik wil de kast links, die achter de vertrokken kast stond een slag draaien.
Hij past er precies tussen.
Maar hij is zwaar en ik kan dat niet alleen.
Daar moet ik dus nog hulp voor vinden.
 


Oh en ik heb een stapel nieuwe maar voor mijn grote lijf toch te kleine handdoeken te koop gezet op mp.
Im heb mezelf een tijdje terug al de luxe van 2 maten groter gegund.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten