donderdag 12 oktober 2023

Traag

 Zou het aan het weer liggen dat ik me zo traag voel?
Of toch aan m'n rug die al weken dwars ligt.
Ik probeer elke dag minstens 1x een kwartiertje in de tuin bezig te zijn met snoeien en trekken.
Meer wil m'n rug niet, maar zo is de kliko toch al weer aardig vol.

Ik heb m'n hoedenmakersspullen verkocht.
Het is al betaald, maar moet nog opgehaald.
Heb er een mooi bedrag voor gekregen.
En er gaat nu iemand echt gebruik van maken, dat doet me toch wel goed.
Zal wel blij zijn als het opgehaald wordt, dan is het echt afgerond.

Ook probeer ik elke dag wat kleren uit te zoeken.
Er staan inmiddels al bijna 5 volle zakken.
Kleding die ik na mijn verhuizing nooit meer gedragen heb, krijgt een nieuwe bestemming.
(Waarom heb ik in hemelsnaam wel meer dan dertig hemden bv)
Al komt er soms een vergeten stuk tevoorschijn dat ik toch wel nog erg leuk vind.
Een enkel byzonder stuk zet ik nog op marktplaats.
Gewone kleding is daar nauwelijks  animo voor merk ik, de spoeling is te dun, dus ga ik er geen energie meer insteken.
Bij de kledingbank krijgen ze weinig grote maten, dus die zullen er vast wel blij mee zijn.


In m'n hobbykamer heb ik alle UFOs uitgezocht en wat ik nog wil afmaken keurig overzichtelijk in tasjes in een kratje bij elkaar gestopt.

Vandaag ga ik de paar doosjes met overbodige spullen die daar nog staan, doorsnuffelen.
Kijken of ik een paar hobbypakketjes kan samenstellen die ik in één keer op mp kan zetten.

Bij de fysio heb ik er weer een nieuwe oefening bij gekregen waarvan mijn rug hopelijk op zal opknappen.
Dus voorlopig even nog rustiger aan.



2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je er iemand anders blij mee hebt kunnen maken. Dat is de fijnste manier van opruimen vind ik altijd: jij een opgeruimd gevoel, iemand anders fijne spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, dat is toch beter als dat het maar op zolder blijft staan te verstoffen.

      Verwijderen