donderdag 5 oktober 2023

Hapsnap

 Ik ben moe.
En niet zo'n klein beetje ook.
Zou er zoiets als najaarsmoeheid bestaan?
Ik kan de halve dag wel slapen.
Dus maar even rustig aan.
Ik doe af en toe een kwartiertje  snoeiwerk in de tuin.


Heb eindelijk mijn salontafel maar eens opgeruimd (foto 2).
Maar kan na 5 dagen alweer overnieuw beginnen. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Zette een stapeltje ooit te klein gekochte shirts/tunieken op marktplaats, maar die zullen ook wel in de zak voor de kledingbank verdwijnen, gezien de 0.0 belangstelling (Foto 3).

Vond nog wat tuin en plantenboeken  (foto 4) die ik een paar jaar geleden al op zij gelegd had om te verkopen, maar vergat.
Zou daar in het internet tijdperk nog animo voor zijn?

(Foto 1) ik stapelde alles wat in mijn hobbykamer in en om de bananenbladmand rondslingerde op mijn bank en ben het aan het uitzoeken.
Veel tasjes met werkstukjes die nog een finishing touch nodig hebben.
Een mouwloos spijkerjack dat ik gepimpt had en nu lekker in de tuin gebruik.
Natuurlijk vond ik hier ook weer punnikbollen en restjes garen tussen.
Ik kan al bijna weer zo'n grote bol maken van alles wat ik de laatste twee weken gevonden heb.
Beetje maf, zo'n nutteloze punniktik.
Maar ja het houdt me van de straat.


2 opmerkingen:

  1. Het lijkt erop dat je salontafel wat Flylady noemt een 'hot spot' is. Dat is een plek die op de een of andere manier steeds spullen aantrekt : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ volgens mij is m'n hele huis een hot spot

    BeantwoordenVerwijderen