donderdag 26 oktober 2023

Opnieuw beginnen

 "Wat stimuleert jou om te beginnen?"; las ik op de pagina van een opruimcoach die ik volg op facebook.
"Beginnen is niet zo moeilijk"; antwoorde ik: "doorgaan is lastiger".
Ik kreeg als antwoord: "Dan voor jou dus de uitdaging om telkens opnieuw te beginnen".
Die houden we erin.

Inmiddels is de zesde zak overbodige kleding gevuld en hoorde ik dat de kledingbank een innamestop heeft.
Dat is ff balen, want het staat nu toch wel erg in de weg.


Deze week:

Verkocht:
Zak vol spyroporhartjes
Knikkertegel
Borduurwol

Weggegeven:
Kralenrijgmachientje met grote zak kraaltjes
Blouse
Tasje

Heb een doos gevuld voor de kringloop, moet dat nog wegbrengen.

3 nieuwe broeken te koop gezet op Marktplaats.

Een zakje houten kralen werd weer eens niet opgehaald.
Ik vind dat zo ergerlijk he.
Mensen die jou voor niets laten wachten.
Die gaat dus mee naar de kringloop.
Geen zin om het opnieuw op de weggeefhoek te zetten.

4 opmerkingen:

  1. Weer het een en ander opgeruimd. Begin je er een ( heel klein) beetje vertrouwen in te krijgen dat het opgeruimd raakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat dat pas komt als de kleding en de stoffen weg zijn.
      Dan kan ik echt de ruimte zien hopelijk.

      Verwijderen