donderdag 14 december 2023

Pauze en sokken

Niet dat december zo'n drukke tijd is, want dat is het voor mij niet, maar ik heb gewoon ff pauze nodig.
In januari begin ik met frisse moed aan de volgende nog te bepalen stap.
Wel zal ik nog dingen waar ik toevallig tegenaan loop te koop of te geef zetten.


Zo zwerft er ergens bij de posterijen een enveloppe vol bandanas richting een oude bekende, die ik nog nooit anders gezien heb dan met een bandana om z'n pols.
Gaat het mutsje dat ik deze week bij het kattenvoer kreeg door naar een vriendin, omdat het helaas niet op mijn grote hoofd past en was de weekkalender die ik elk jaar van mijn huisbaas krijg, al heel snel opgehaald via de weggeefhoek.
Het stenen lijstje en de rol borduurstof zijn te koop.



Hopelijk kom ik volgend jaar ook nog de andere helft van deze weessokken tegen, want het loopt nu toch wel erg de spuigaten uit.
 


3 opmerkingen:

  1. Losse sokken zijn een bekend probleem. Ik heb ze helaas ook...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn er al dertig in 5,5 jaar
      En ik heb geen sokkenvretende wasmachine.

      Verwijderen
  2. inmiddels 5 paar herenigd en 5 nieuwe wezen erbij 🤣🤣🤣

    BeantwoordenVerwijderen