donderdag 28 december 2023

Kussens

 



Deze week was gevuld met zingen, brood bakken, veel was en afwas en veel slapen en wakker liggen.

Ik kwam alleen nog twee overbodige kussens tegen.
Die staan nu op de weggeefhoek.
de kleur is in het echt veel warmer

Ik kon 6 sokkenparen herenigen, maar het wezentotaal ging omhoog naar 35.
De jonge lenige inval hhhulp heeft nog onder m'n kingsize bed gekeken, maar ook niets meer gevonden.
Wel hangt er nog eea aan de lijn, dus hopelijk kunnen er  nog een paar herenigd worden.

5 opmerkingen:

  1. Weer 5 paar sokken herenigd, maar natuurlijk ook weer nieuw wezen.
    Totaal staat op dit moment op 34.
    Één stapje de goede kant op.🤪😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen nog twee kussens? Is de rest opgeruimd? Dat zou wel heel fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was dat maar waar.
      Maar heb even pauze genomen he.
      Na een jaar waarin ik oa 5 kasten, 4 grote bedlades, een dekenkist, 17 zakken textiel, zeker 200 bollen garens , stoffen, al mijn hoedemakersspullen en een hoop andere dingen uit voorbije hobbies weggedaan heb, mag ik.wel even uitrusten toch?

      Verwijderen
  3. Waarom lag je wakker, had je zorgen, was je aan het piekeren? Ik vind op straat nu iedere weeshandschoenen- en wanten. Maar ook al TWEE complete paren! Gisteren een paar én vandaag een paar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. December is gewoon onrustig.

      Ja ik zie op straat ook veel handschoenen de laatste tijd.
      Maar geen sokken 🤭🤭🤭

      Verwijderen