woensdag 1 november 2023

Als er te veel staat te wachten

Wat ik lastig vind is doorgaan met uitzoeken als er nog te veel in de wacht staat dat al uitgezocht is maar nog niet naar een nieuwe bestemming kan.

Ik hoor deze week of de kledingbank de zeven zakken kleding kan gebruiken.
Maar voor de zekerheid heb ik een reserve oplossing gezocht.
Het moet nu toch echt op korte termijn weg.
Dan krijg ik wat ruimte om de kratten met stoffen die weg kunnen te sorteren en komt het punt dat ik echt een beslissing ga nemen wat ik er  mee ga doen.

Deze week heb im hap snap wat kleine dingetjes uitgezocht in m'n hobbykamer.
De doos voor de kringloop nog wat meer gevuld en naar de kringloop gebracht.
Een mokkenrekje en twee stencils via de weggeefhoek weggegeven.
Mijn moeders hobbyscharen, die hier al 25 jaar ongebruikt in een laatje lagen verkocht.
En ook de bananenbladmand mand is met dezelfde koper meegegaan.


Heb met mezelf de afspraak dat ik telkens als er wat verkocht of weggegeven is, ik ook weer wat nieuws te koop en op de weggeefhoek zet.
Dus vandaag heb ik een mooi textiel versieringspakket gemaakt en op marktplaats gezet.
Ik zet er nooit te veel.tegelijk op, zo houd ik het behapbaar.

Overigens zag ik deze week toch wel opeens duidelijk dat ik al veel.bereikt heb.
Ik had echt geen hordershuishouding hoor.
Zo erg was het niet.
Maar ik was gewoon te spaarzaam.
Het idee dat ik kleren op moest dragen werkte niet.
En er bleven te veel.materialen van voorbije hobbies liggen.

Zo zie je dat je ook met beperkte gezondheid iets bereiken kunt.
Al is het met een kwartiertje of zelfs maar 5 minuten per dag.

1 opmerking: