woensdag 13 maart 2024

Soms is afscheid nemen best lastig


 Op de onderste plank van mijn kast liggen zelfgemaakte truien, vesten en spencers.
Ik realiseerde me van de week dat ik eigenlijk alleen nog de gele trui regelmatig draag en een heel enkel keertje de paarse spencer.
De rest heb ik in geen jaren meer aangehad.
Het zijn de geslaagde eigen ontwerpen.
Ik vind het erg moeilijk om wat ik zelf gemaakt heb weg te doen.

Zouden meer mensen dat hebben?


Deze, niet zelf gemaakte, zette ik op de weggeefhoek, maar is nog geen interesse voor.
Zo ook met enkele andere dingen.

Ook de verkoop loopt momenteel niet.
Er staat nog eea op marktplaats en Facebook Market.
Maar het blijft stil.

De stencils die ik er vorige week op zette zijn vanmorgen wel opgehaald door een vrolijke oma die ze met haar kleinkinderen gaat gebruiken met blaaspijpen of hoe heten die dingen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten