woensdag 6 maart 2024

Traag maar gestaag

 Het opknappen valt tegen.
Maar ik hoor van alle kanten dat het zo lang duurt.
Mensen blijven erg lang moe.
Het zei zo.
Dan nog maar even kleine stapjes.


De stramiens zijn verkocht.
Die gaan gebruikt worden bij een dagbesteding.

Ik heb een grote hoeveelheid retroband te koop gezet.
Deel ervan had ik al eerder geplaatst.
Maar met dit soort materialen moet je geduld hebben.
Je moet net de juiste persoon treffen
Dus nog maar een keer in een andere samenstelling geplaatst.

De papieren sjablonen staan op de weggeefhoek, maar er is geen animo voor.
Ik zal maar weer eens een doos hier neerzetten om te vullen voor de kringloop.

Ik vind het altijd lastig om verder te gaan als ik nog een aantal dingen te koop heb staan.
Deels omdat ik niet zoveel tegelijk naar de post kan brengen, deels omdat ik dan het overzicht verlies.
Er staan nog een paar kratten vol stoffen die weg kunnen.
Daar maak ik af en toe een pakketje van.


Het aantal weessokken is gezakt naar 14.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten