woensdag 8 mei 2024

Weer een beetje op weg

 Ik dacht toch echt dat ik al mega veel textiel had weggedaan.
Maar vond nog een vergeten laken met scheur, heb mijn van ellende uit elkaar vallende BHs en steeds meer uitrekkende onderbroeken vervangen.
En maar weer eens mijn zomershirts nagelopen.
Daar bleek toch nog eea tussen te zitten waar geen kleur meer op zat, of te veel gaatjes in zaten.
Dus was er opeens alweer bijna een vuilniszak vol.
Ook nog een stapeltje wel nog draagbaar, maar in zes jaar niet gedragen, oa omdat ze te kort zijn, dus tijd om afscheid te nemen.
Ik heb het me in de afgelopen tijd gegund om mezelf eens goed in het nieuw te steken.
Het kon er een keertje af.

Daarnaast heb ik weer heel veel gesnoeide takken klein gemaakt.
Alweer een kliko vol.
En nog is niet alles weg.

Ook heb ik een enorme tas vol glas naar de glasbak gebracht.
Dat was wel heel erg aangejongd.

En dat alles heel beheerst en goed rekening gehouden met de blessure.



Ik kwam in de bijkeuken een vergeten koker met knikkers tegen die gaat ook naar de gastoudervriendin.

En zo druppelt het maar door.
Je zou toch denken dat het een keer klaar zou moeten zijn.

2 opmerkingen:

  1. 10 jaar geleden ben ik verhuis en ik had al 6 maanden ervoor het andere huis, dus alle tijd om op te ruimen en naar nieuwe huis te brengen of naar de stort, kringloopwinkel of weggeven. Had er speciaal een stationcar auto voor gekocht zodat ik zoveel mogelijk zelf kon doen, slechts eenmaal een busje gehuurd.
    De dag dat de overdracht was hielp dochter me met de laatste dingen en ik dacht dat het nog een half gevulde auto was, helaas ook nog deel in auto van dochter gestald. Het is altijd meer dan je denkt dus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laatste verhuizing, dacht ik heel veel weggedaan te hebben, maar kwam de afgelopen 1,5 jaar toch nog dingen tegen, waarvan ik dacht: "waarom is dat nog meegekomen?"
      Zoals beddengoed van een bed dat ik al heel lang niet meer heb.

      Met de huidige woningschaarste is het maar de vraag of het me ooit nog lukt om te verhuizen.
      Maar dan huur ik toch echt wel verhuizers in.

      Verwijderen