donderdag 22 februari 2024

Keuzes maken

 Ik begin eindelijk weer op gang te komen.
Zondag heb ik een eerste sortering van de ingelijste tekeningen en schilderijen gemaakt.
Zwaar werk, want wat zijn die dingen zwaar zeg.
Er stonden nog 3 ongebruikte lijsten tussen die heb ik gelijk op marktplaats gezet.
10  wil ik absoluut nog zo houden.
2 ga ik uit de lijsten halen en de lijsten verkopen.
En bij 10 andere aarzel ik nog.
Wat er in zit gaat niet weg, maar in een map die ik maak van een grote doos die ik voor dat doel bewaard heb.

Volgende stap wordt, mijn mappen uitzoeken.
Daar zit nog een tekening in die ik altijd al had in willen lijsten.
En heel veel proefjes en mislukkingen die ik van mijn toenmalige juf moest bewaren omdat dat zo leerzaam is.
Wordt tijd om dat op te ruimen.
De mooie dingen bewaar ik natuurlijk nog wel.


Verder heb ik een A0 vel paspartoutkarton, dat ik al 3 verhuizingen meegesleept heb en inmiddels aardig gebutst was, weggegeven aan iemand die er nog wel wat in zag om mee te knutselen met de kleinkinderen.
En zij nam ook het fotolijstje mee waarmee ik al een tijdje geleurd heb op de weggeefhoeken.

Ook heb ik dapper een megaleuke tuniek en al even leuk vest, die ik beide een paar jaar geleden op marktplaats gekocht heb te koop gezet.
Ze bleken allebei te klein na aankoop, ondanks de opgegeven maten.

Het aantal weessokken is weer verder gedaald naar 16.

2 opmerkingen:

  1. Slim om ze dan te verkopen. De kleuren zijn lekker vrolijk. Als het op marktplaats niet lukt kan ik Vinted ook aanraden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het neemt veel te veel plaats in.
      Op een gegeven moment moet je dingen uit het verleden afronden.

      Verwijderen