zaterdag 22 oktober 2022

Alweer weer op gang komen

 Was ik eindelijk in rustig tempo op gang gekomen.
Bijkeuken netjes, gangkast netjes.
Durfde ik aan een iets groter project te beginnen: hobbykamer.
En ja toen zei mijn rug dus krak.
Dus weer een  paar weken pas op de plaats.

Vorige week durfde ik voorzichtig weer wat te gaan doen.
En ik koos voor de enorme baal kleding en beddengoed, die zich, sinds ik in december ziek werd, noodgedwongen opstapelde in mijn slaapkamer.

Elke ochtend voor ik naar beneden ging koos ik 1 klein behapbaar doel.
Ondergoed opvouwen en in de la.
Kleding sorteren op soort.
Leggings opvouwen en opbergen.
Broeken ophangen.
Tunieken en jurken ophangen.
Vanmorgen waren alleen sokken en beddegoed nog over.
Ik heb weer heel wat sokken met elkaar kunnen verenigen.
Maar er blijft nog een aardige stapel over die hun wederhelft zoekt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten