zaterdag 24 september 2022

Uitpuilende trapkast

 Vandaag te veel hooi op m'n vork genomen.
Heb mezelf compleet gevloerd.
Maar mijn trapkast kan weer open, zonder dat er vanalles uit dondert.
Er is weer overzicht en ik kan weer overal makkelijk bij.
En dat is de uitputting dan wel weer waard.
Ik had een paar maanden geleden al heeeeeel veel doosjes weggegeven, maar had niet door hoeveel er toch weer ingeslibt was.
Dus gaat er toch weer eea weg.

Ook vond ik enorm veel plastic tasjes uit de tijd dat je in de winkels nog overal een tasje om kreeg.
Daar is iemand op de weggeefhoek erg blij mee.
Net als met nog wat overbodige dingen.


Op de bovenste plank stond al m'n ministeck.
Dat zit nu allemaal in één doos onder de onderste traptreden.
En de snaaivoorraad ligt nu keurig boven in.
Ik heb zelfs zoveel opgeruimd dat de tas met boodschappen tassen en andere tassen nu van de kapstok in de bijkeuken naar de gangkast verhuist is.
En ook het krat met sjaals en handschoenen en zo kon er nu bij.
De kratjes en  statiegeldzakken van de supermarkt kunnen er nu ook weer in, tot de volgende bestelling.
Ik moet nog een paar dingen uitzoeken en nog wat buitenmodel dozen pletten.
Jammer dat de kraakwagen vanmorgen geweest is, nu zal het toch weer even in de kast erbij moeten tot volgende maand)

2 opmerkingen:

  1. Goed gedaan zeg! Het is inderdaad wel zo prettig als je een deur gewoon kunt openen zonder het gevaar dat er van alles uittuimelt : )

    BeantwoordenVerwijderen